Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zmiana nazwy na Clippo

15 listopada 1996 | Ekonomia | LO

Aronia SA

Zmiana nazwy na Clippo

Aronia SA ma ok. 4 proc. w krajowym rynku soków owocowych, ale w ciągu najbliższych 2-3 lat chce go znacząco zwiększyć i znaleźć się w grupie trzech największych jego producentów. Dlatego, wspólnie z nowym udziałowcem firmą Eckes Granini, za ponad 20 mln DEM buduje nowy zakład, rozszerza sieć dystrybucji, wzmacnia promocję. Wprowadza też nową markę Clippo zamiast dotychczasowej Aronii.

Jak wynika z ostatnich badań Indikatora, ok. 40 proc. udziału w rynku soków ma Hortex, 26 proc. ma Agros z Fortuną i dalszych 16-18 proc. zajmuje Don Trading z Donald Duck. Według analityków tej branży, na wprowadzenie nowej marki i jej umocnienie w krajach o rozwiniętej gospodarce rynkowej przeznacza się rocznie 6-10 proc. obrotów, co czeka Aronię przy wprowadzeniu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 912

Spis treści
Zamów abonament