Fałszywy ton rządowej kampanii
Łatwiej sugerować uprzywilejowanie księży, niż zmierzyć się z realnym problemem: wcześniejszymi emeryturami górników – zauważa prawnik
Rząd rozpoczął kampanię informacyjną w sprawie proponowanych przez siebie zmian w systemie emerytalnym, związanych z podniesieniem wieku emerytalnego. Jej elementem jest m.in. strona internetowa emerytura.gov.pl oraz trzy spoty reklamowe: „Stopniowość", „Demografia" i „Szczególne uprawnienia". W pierwszym z tych spotów autorzy przekonują, że osoby bezpośrednio przed osiągnięciem wieku emerytalnego nie będą objęte zmianami, w drugim opisują konsekwencje zmian demograficznych w Polsce i starzenia się społeczeństwa, natomiast trzeci poświęcony jest kwestii ograniczenia „szczególnych uprawnień". I ten spot niestety jest fałszywym tonem w kampanii informacyjnej rządu.
Wszyscy solidarnie?
Narrator...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta