Link4 musi przeprosić agentów ubezpieczeniowych
Konkurencja. Można zachwalać własny towar czy usługi, nie można jednak deprecjonować produktów i wizerunku konkurenta – powiedział wczoraj Sąd Najwyższy
Sąd Najwyższy utrzymał werdykt niższych instancji nakazujący towarzystwu ubezpieczeniowemu Link4, specjalizującemu się w sprzedaży bezpośredniej polis, przeprosiny agentów ubezpieczeniowych za ich deprecjonowanie w reklamach.
Link4 musi też zapłacić 100 tys. zł tzw. pokutnego na rzecz warszawskiego Zamku Królewskiego. Wyrok Sądu Najwyższego jest ostateczny.
Spór dotyczy intensywnej kampanii z 2008 r. w telewizji, prasie, na billboardach oraz w Internecie, która...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta