Korzyści z zobowiązania się do poprawy
Rozmowa: Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Rz: Jaki wpływ na konsumentów mają szkodliwe praktyki przedsiębiorców?
Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel: Wygórowane ceny i słaba jakość nabywanych towarów i usług, a do tego trudności w składaniu reklamacji choćby ze względu na brak rzetelnej i pełnej informacji – to tylko niektóre skutki ograniczania konkurencji oraz praktyk naruszających zbiorowe interesy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
