Internet pomoże odebrać klientów rywalom
Obsługa klienta przenosi się do sieci i staje się coraz bardziej mobilna. Coraz więcej Polaków wykorzystuje w kontaktach z firmami smartfony i tablety.
– 95 proc. Polaków korzysta z przynajmniej jednego kanału online, by zdobyć informacje na temat produktów i usług, np. planując zakupy – mówi Karol Mazurek, dyrektor zarządzający ds. financial services w Accenture Polska. Międzynarodowa firma po raz pierwszy włączyła nasz kraj do swojego globalnego badania. Obecna jego edycja została przygotowana na podstawie badań 13 tys. konsumentów z 30 państw.
Nawet jeśli...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta