Prąd może być tańszy
Oszczędzanie | Czy polscy przedsiębiorcy szukają nowych ofert po uwolnionym kilka lat temu rynku energii dającym swobodę w zmianie sprzedawcy energii?
Zdaniem Piotra Ostaszewskiego, prezesa „Energii dla firm", polscy przedsiębiorcy dość wolno, ale uczą się, że prąd jest wydatkiem, który można optymalizować. Nie tylko dzięki zminimalizowaniu zużycia, ale przede wszystkim poprzez wybór odpowiedniego sprzedawcy. W Polsce funkcjonuje 16,7 mln odbiorców końcowych, z czego 90 proc. stanowią gospodarstwa domowe. Ale pozytywną informacją jest, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta