Opera mydlana dla dziewczynek
Red Hot Chili Peppers, Rhianna czy Metallica mogą się schować. W tę niedzielę na estradzie króluje Martina Stoessel alias Violetta – bohaterka przesłodzonej telenoweli dla nastolatek.
Wystarczyły trzy godziny, by sprzedać blisko 12 tys. biletów na łódzki koncert Violetta Live. – To prawdziwy fenomen – mówi Marek Plawgo z Atlas Areny, gdzie odbędzie się impreza. I dodaje, że organizator szybko zdecydował, by w związku z ogromnym zainteresowaniem jednego dnia odbyły się dwa koncerty. Pierwszy o godzinie 14.30, drugi o 19. Plawgo przyznaje, że tak dobrze nie sprzedają się bilety nawet wtedy, gdy wystąpić mają wykonawcy światowego formatu. Takim zainteresowaniem jak Violetta nie cieszy się ani Sting, ani Madonna, ani nawet Paul McCartney. – W przypadku takich gwiazd zwykle sprzedaż przyspiesza dopiero, kiedy zbliża się data koncertu, a w mediach pojawia się więcej informacji promocyjnych. Co do Violetty wystarczyła zapowiedź, że bilety już są dostępne – tłumaczy. Świetnie sprzedały się nawet te najdroższe. – Szybko zniknęły bilety na najlepsze miejsca, blisko sceny, a także tak zwane pakiety VIP Gold z Meet & Greet w cenie 1799 zł od osoby.
Taki pakiet zapewnia nie tylko miejsca w sektorze blisko sceny, ale i osobiste spotkanie z gwiazdami z możliwością zrobienia sobie zdjęcia z nimi czy wzięcia autografu. Nabywca dostanie też specjalne koncertowe gadżety. W ofercie były też pakiety VIP Gold za 749 zł, VIP Silver za 629 zł i VIP Bronze za 499 zł. Na mniej atrakcyjne miejsca z widokiem z boku sceny trzeba było wydać 299 zł.
Za tę cenę organizatorzy zapowiadają masę wrażeń....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta