Powtórzyć sukces „Wiedźmina”
rozrywka | Kolejna odsłona hitowego „Snipera", tajemniczy „Industrial", kontrowersyjny „Kursk" to premiery, które mogą sprawić, że o rodzimych twórcach gier znowu będzie bardzo głośno.
michał duszczyk
We wtorek w Los Angeles ruszają największe targi gier wideo na świecie. Electronic Entertainment Expo, czyli E3, to wydarzenie, które pozwala zerknąć w przyszłość, by sprawdzić, jakie tytuły będą rządzić na wartym prawie 92 mld dol. rynku gier. Choć polska reprezentacja na targach jest uboga, to w najbliższych miesiącach hitów „made in Poland" nie powinno zabraknąć. O powtórzenie wyczynu firmy CD Projekt, która w dwa tygodnie sprzedała 4 mln egzemplarzy gry „Wiedźmin 3", będzie jednak trudno.
Poprzeczka wysoko
Nasz sztandarowy producent gier sprzedaż „Wiedźmina" rozpoczął w maju, na E3 jednak zabrakło CD Projektu. Nie oznacza to, że spoczął na laurach. – Cały czas pracujemy. Szykujemy dwa dodatki do „Wiedźmina" – mówi Adam Kiciński, prezes CD Projektu....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta