Reklamy coraz mniej oczywiste dla odbiorców
W dobie przesycenia reklamami w telewizji, radiu i internecie firmy coraz chętniej sięgają po mniej oczywiste formy promocji. Dlatego wydatki na tzw. content marketing wzrosną w tym roku znowu o 14 proc.
Według agencji Zenith rynek reklamy zwiększy się na świecie w tym roku tylko o 4,2 proc. W porównaniu z takimi zwyżkami sytuacja na rynku tzw. content marketingu wygląda znacznie lepiej. Content marketing to działania marketingowe powiązane z treściami przekazywanymi przez media, np. w formie dość oczywistego sponsoringu bądź kontrowersyjnej, bo często niewykrywalnej dla odbiorców, reklamy natywnej.
Według firmy PQ Media już w ubiegłym roku globalne...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta