Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamy coraz mniej oczywiste dla odbiorców

23 sierpnia 2017 | Ekonomia
Globalny rynek content marketingu
źródło: Rzeczpospolita
Globalny rynek content marketingu

W dobie przesycenia reklamami w telewizji, radiu i internecie firmy coraz chętniej sięgają po mniej oczywiste formy promocji. Dlatego wydatki na tzw. content marketing wzrosną w tym roku znowu o 14 proc.

Według agencji Zenith rynek reklamy zwiększy się na świecie w tym roku tylko o 4,2 proc. W porównaniu z takimi zwyżkami sytuacja na rynku tzw. content marketingu wygląda znacznie lepiej. Content marketing to działania marketingowe powiązane z treściami przekazywanymi przez media, np. w formie dość oczywistego sponsoringu bądź kontrowersyjnej, bo często niewykrywalnej dla odbiorców, reklamy natywnej.

Według firmy PQ Media już w ubiegłym roku globalne...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 108330

Spis treści

Monitor Południowy

Zamów abonament