Kłopoty z zagranicznym ubezpieczycielem
Odpowiadamy na zapytanie naszego czytelnika, który ma problem z firmą Gefion. Regina Skibińska
Jeden z naszych czytelników przysłał do nas zapytanie, na które zdecydowaliśmy się odpowiedzieć na łamach gazety. Poniżej treść zapytania z zachowaniem oryginalnej pisowni:
Chciałbym nawiązać do bulwersującego tematu „pseudo ubezpieczyciela" – firmy Polins (reprezentant duńskiego Gefion Insurance A/S), która pomimo wielu monitów przeciąga likwidację szkody w nieskończoność. Sam jestem ofiarą tego ubezpieczyciela i po trzech miesiącach nie mam nawet wyceny. Ostatni kontakt z TU był poprzez rzeczoznawcę w dniu 21 listopada 2018 r., prawie miesiąc od zgłoszenia szkody (27 października 2018 r.). Niestety patrząc na fora jestem wręcz przerażony, gdyż mój przypadek nie jest...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta