Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Informację o uldze można przesłać mailem

29 sierpnia 2019 | Kadry i Płace | Edyta Sieradzka

Sprzedający może wysyłać do klientów dokument INF-U w wersji elektronicznej, np. jako załącznik w formacie pdf.

Takiej odpowiedzi udzielił Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na pytanie Organizacji OBPON. Fundusz wskazał, że pozwalają na to obecnie obowiązujące przepisy kodeksu cywilnego, które przewidują dokumentową formę czynności prawnej. Taką formę spełnia również wiadomość elektroniczna (mailowa) zakończona wpisem imienia i nazwiska składającego lub danymi pozwalającymi ustalić jego tożsamość. Sporządzając dokumentową formę informacji o kwocie obniżenia wpłat na PFRON (INF-U) należy w związku z tym wyraźnie i dokładnie wypełnić pozycje dotyczące danych ewidencyjnych i adresu sprzedającego oraz pozycję 51 – imię i nazwisko osoby upoważnionej, a także pozycję 52 – podpis.

Autorka jest Wiceprezesem Ogólnopolskiej Bazy Pracodawców Osób Niepełnosprawnych

...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11444

Wydanie: 11444

Spis treści
Zamów abonament