Biznes musi pamiętać o swojej społecznej odpowiedzialności
Rozmowa z Grzegorzem Ksepką kierującym Grupą Energa
Panie prezesie, Polacy świętują sukces naszej kadry koszykarskiej na mundialu w Chinach. Grupa Energa jest sponsorem strategicznym polskiej koszykówki. Nasuwa się pytanie: dlaczego koszykówka?
Sukces naszych koszykarzy jest ogromny. Bardzo im dziękujemy za znakomitą grę i zaangażowanie. Wierzę, że tych sukcesów zobaczymy w ich wydaniu jeszcze wiele. Dlaczego koszykówka? Postawiliśmy na dyscyplinę sportu, która tak naprawdę jest dostępna dla każdego. Aby zacząć grać w koszykówkę, nie trzeba wiele – niepotrzebne są pieniądze na sprzęt czy strój sportowy, nie jest potrzebny trener, za którego trzeba płacić krocie. Przygodę z koszykówką może zacząć każde polskie dziecko. Barierą nie jest też infrastruktura – wystarczy boisko i kosz, które można znaleźć niemal na wszystkich osiedlach, placach zabaw.
Zgadza się, koszykówka jest sportem łatwo dostępnym dla dzieci i młodzieży. Co jednak w sytuacji, kiedy to boisko na osiedlu nie wystarcza? Co robicie, aby rozwijać w młodych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta