Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak odpowiednio zarządzać zespołem podczas pracy zdalnej

16 kwietnia 2020 | Kadry i Płace | Dorota Kobierska

W związku z pandemią koronawirusa wiele firm w trosce o swoich pracowników zdecydowało się na przejście w tryb pracy zdalnej. Jednak czas kwarantanny i home office to duże wyzwanie zarówno dla pracowników jak i dla ich przełożonych, którzy muszą zarządzać rozproszonym zespołem.

 

Wdrożenie pracy zdalnej może nie należeć do łatwych zadań, szczególnie dla pracodawców, u których do tej pory taka forma pracy nie była powszechnie stosowana. Podpowiadamy, jak efektywnie zarządzać zespołem pracującym w trybie pracy zdalnej.

Autorka jest trenerem rozwoju osobistego, coachem, psychoterapeutą, właścicielką firmy Personal Effect

Wydanie: 11635

Wydanie: 11635

Spis treści

Reklama

Nieprzypisane

Zamów abonament