Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kuszenie polskością

20 lipca 2020 | Ekonomia i rynek | Aleksandra Ptak-Iglewska
źródło: Rzeczpospolita

Państwowe spółki chcą promować „Produkt polski" w pociągach, autobusach i na poczcie. Eksperci twierdzą jednak, że nie pochodzenie, ale jakość żywności przyciąga klientów.

 

Ruszyła zapowiadana z szumem wspólna akcja Krajowego Ośrodka Wspierania Rolnictwa i państwowych przewoźników – spółek z grup kolejowych, PKS i Poczty Polskiej. Państwowi gracze będą reklamować polską żywność oznaczoną logo „Produkt polski". Na konferencji podczas podpisania listu intencyjnego wiele słów padło na temat patriotyzmu gospodarczego, dużo mniej – o szczegółach akcji czy jej kosztach.

Reklamy w pociągach

– Po latach wstydzenia się tego, co polskie, przyszedł wreszcie czas na śmiałe demonstrowanie walorów naszej żywności – mówił Jan Ardanowski, minister rolnictwa, pod którego patronatem odbywa się akcja. Celem projektu jest skłonienie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11714

Wydanie: 11714

Spis treści

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament