Kuszenie polskością
Państwowe spółki chcą promować „Produkt polski" w pociągach, autobusach i na poczcie. Eksperci twierdzą jednak, że nie pochodzenie, ale jakość żywności przyciąga klientów.
Ruszyła zapowiadana z szumem wspólna akcja Krajowego Ośrodka Wspierania Rolnictwa i państwowych przewoźników – spółek z grup kolejowych, PKS i Poczty Polskiej. Państwowi gracze będą reklamować polską żywność oznaczoną logo „Produkt polski". Na konferencji podczas podpisania listu intencyjnego wiele słów padło na temat patriotyzmu gospodarczego, dużo mniej – o szczegółach akcji czy jej kosztach.
Reklamy w pociągach
– Po latach wstydzenia się tego, co polskie, przyszedł wreszcie czas na śmiałe demonstrowanie walorów naszej żywności – mówił Jan Ardanowski, minister rolnictwa, pod którego patronatem odbywa się akcja. Celem projektu jest skłonienie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta