W miastach powstaną strefy mikromobilności
Brakuje przepisów regulujących korzystanie z hulajnóg, a samorządy nie radzą sobie z bałaganem na chodnikach. Firmy, nie czekając na ustawę, wzięły się do porządkowania przestrzeni. MICHAŁ DUSZCZYK
W tym tygodniu ruszają pierwsze strefy ładowania niewielkich pojazdów elektrycznych, będące jednocześnie parkingami dla hulajnóg i e-rowerów, stworzone przez innogy we współpracy z operatorem Dott – dowiedziała się „Rzeczpospolita". A to dopiero początek zmieniania przestrzeni miejskiej w kontekście rosnącej popularności tzw. mikromobilności. Podobne projekty w okolicach biurowców zaczęła wdrażać firma Skanska, kooperując z operatorem e-skuterów Hop.City, siecią jednośladów Bolt i car-sharingowym Traficarem.
eFeeder – pod taką nazwą ma działać pilotaż stacji ładowania e-hulajnóg elektrycznych. Na razie pojawią się w trzech lokalizacjach w Warszawie i będą wykorzystywane do szybkiego ładowania 16 hulajnóg jednocześnie. W energię słoneczną stacje...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta