Tydzień promocji na Black Friday idzie na rekord
Sprzedaż w czasie tego festiwalu okazji co roku nawet się podwajała. Teraz – mimo zamknięcia galerii – wzrosty będą jeszcze wyższe. Handel przeniósł się do internetu.
Black Friday wymyślili Amerykanie, ale u nich promocje ogłaszane są tylko na jeden dzień zaraz po Święcie Dziękczynienia. W Polsce już rok temu wielu sprzedawców wydłużyło celebrowanie tej okazji do tygodnia, ale w tym roku stało się to już standardem.
Okazja za okazją
W związku z pandemią i wciąż zamkniętą większością sklepów stacjonarnych w centrach handlowych wielu sprzedawców pierwsze akcje z tej okazji ogłaszało już od początku listopada. – Black Friday to jedna z najważniejszych akcji promocyjnych w roku – mówi Alpay Guener, prezes firmy MediaMarktSaturn Polska, w której sklepach obniżono ceny tysięcy produktów.
Nowe święto w kalendarzu promocji, które w tak szczególnym roku jak obecny jest świętowane w handlu wyjątkowo hucznie, już rok temu dało ogromne wzrosty. – W 2019 r. w czarny piątek mieliśmy ponad 100 proc. wzrostu w stosunku do tego święta rok wcześniej. Oczekujemy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta