W naszej grze nie próbujemy bawić się w futurologów
Przewidywanie przyszłości jest niewdzięcznym zajęciem. Naszą domeną jest fikcja – mówi Marcin Blacha, kierujący zespołem odpowiedzialnym za scenariusz Cyberpunka 2077.
Jak nastroje przed premierą?
Z niecierpliwością czekamy, kiedy „Cyberpunk 2077" trafi w ręce graczy. Po latach intensywnej pracy siedzimy jak na szpilkach.
W tę grę włożyliśmy dużo serca i mamy nadzieję, że się spodoba.
Jaki dyskurs dominuje w „Cyberpunku" i z jakich gatunków czerpaliście inspirację?
„Cyberpunk" wymagał od nas opanowania nowego języka, dzięki któremu mogliśmy stworzyć inną niż dotąd historię. Musiał to być język,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta