Covid skomplikował biznes, ale go nie popsuł
Lamborghini Urus całkowicie zmienił relacje na rynku aut luksusowych – mówi Piotr Jędrach, dyrektor generalny Lamborghini i Bentley Warszawa. MARTIN ŚLIWA
Od dwunastu lat kieruje pan marką Bentley, a od sześciu Lamborghini w Polsce. Kiedy był najlepszy czas dla tych marek w naszym kraju?
Najlepszy czas dla Lamborghini jest teraz, ale i jeszcze przed nami. W momencie kiedy rozpoczynaliśmy naszą przygodę z Lamborghini, była bardzo ograniczona rodzina modelowa. Było Gallardo i wchodzący Aventador. Nie było SUV-a i nie było sprecyzowanych planów na przyszłość. Później pojawił się Huracàn, a Aventador w dalszym ciągu jest królem aut sportowych, bo cokolwiek by o nim mówić i jakkolwiek by na niego patrzeć, to auto, które jest od tylu lat na rynku (przyp. red. od 2011 roku), ma ogromne zainteresowanie klientów. Poza tym relacja tego powodzenia do możliwości produkcyjnych fabryki jest taka, że fabryka po prostu nie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta