Pozorne uspokojenie na rynku gier
Powoli opadają emocje po kontrowersyjnej premierze „Cyberpunka" CD Projektu. Ale to nie znaczy, że najbliższe miesiące będą w branży nudne.
Trwająca pandemia zwiększa popyt na cyfrową rozrywkę. Dobrze pokazuje to wysoka dynamika wzrostów na rynku gier. Szybko rozwijają się też platformy streamingowe na czele z krajowym CDA. W poniedziałek zasygnalizował, że chce wypłacić wysoką dywidendę z zysku za zeszły rok, co wywołało euforię wśród posiadaczy akcji tej spółki. Jej notowania zyskiwały kilkanaście procent.
Premiery pod lupą
Jednak już od pewnego czasu to gry są tym sektorem rozrywki, w którym globalne wydatki konsumentów są najwyższe. W Polsce działa ponad 400 studiów i po bardzo ciekawym 2020 r. ten rok też zapowiada się w branży ciekawie. Wprawdzie tak dużej premiery jak „Cyberpunk" CD Projektu w tym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta