Alfa Romeo kontra Volvo. Finezja i pragmatyzm
XC60 jest najpopularniejszym autem w swoim segmencie w Polsce. Znacznie mniejszym powodzeniem cieszy się Stelvio. To starcie dwóch światów.
Skandynawowie zawsze mieli smykałkę do sukcesów. Spójrzcie na Wikingów czy Abbę. Ci pierwsi w czasach świetności zagarniali każdy skrawek ziemi, na której się pojawiali. Abba w pierwszych ośmiu latach działalności sprzedała 350 mln płyt.
16 lat temu zespół ten odmówił reaktywacji i zagrania 100 koncertów za 1 mld dol. 11 razy tyle Volvo przeznaczyło na opracowanie nowej architektury modułowej SPA i innych podzespołów, na których oparto najnowsze modele koncernu. Korzysta z nich między innymi XC60, które ma LED-y przywodzące na myśl młot Thora, a także niezbyt krzykliwą sylwetkę podobającą się europejskiej klienteli.
Debiut Stelvio zbiegł się z premierą XC60 drugiej generacji w 2017...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta