Ubezpieczenia kupujemy online, ale także u agenta
Spodziewaliśmy się w zeszłym roku, że będzie większe zainteresowanie kanałem online, ale to nie nastąpiło – mówi Agnieszka Wrońska, prezes Link4. MATERIAŁ POWSTAŁ WE WSPÓŁPRACY Z LINK4
Co pandemia zmieniła w Link4?
Zdalny model pracy to jest największa zmiana, której doświadczyliśmy. Praca hybrydowa na pewno już z nami zostanie. Z biznesowego punktu widzenia żadne inicjatywy nie zostały wstrzymane. Zrealizowaliśmy plany, choć priorytety się zmieniają. Zawsze staraliśmy się patrzeć na klienta i jego potrzeby. Zawsze sprawnie działał też u nas system IT.
Czyli problemu z przestawieniem się na inną technologię w sprzedaży nie było?
Nie było problemu z cyfryzacją procesów, bo one od początku działalności Link4 były cyfrowe. Zauważaliśmy natomiast zmianę po stronie klientów, którzy obecnie na co dzień mają do czynienia z technologiami cyfrowymi. To powoduje, że nasze relacje z klientami są prostsze. Kanały sprzedaży się nie zmieniły, produkty mamy unowocześnione, ale gdyby dwa lata temu ktoś się mnie spytał, czy call center może być rozproszone i zdalne, to nie sądziłabym, że to jest możliwe, a obecnie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta