Problem z generowaniem potwierdzenia przelewu
Potwierdzenie przelewu nie zawsze jest dostępne z poziomu aplikacji mobilnej, czasem trzeba wejść w historię rachunku i tam je dopiero wygenerować.
Pani Agnieszka, klientka Pekao SA, po wykonaniu przelewu potrzebowała jego potwierdzenia. – Okazało się, że nie mogę go pobrać w aplikacji mobilnej, bo nie było takiej opcji przy danym przelewie – opowiada. Skontaktowała się z bankiem i usłyszała, by spróbowała pobrać potwierdzenie przelewu, nie w aplikacji, a w serwisie Pekao24. Jak poinformowało nas biuro prasowe tego banku, taka sytuacja może wystąpić tylko przy wejściu w szczegóły transakcji z poziomu trzech ostatnich operacji na pulpicie. – Widok ten jest uproszczony i nie zawiera przycisku pobrania potwierdzenia. Potwierdzenie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta