Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Gotówka utknęła? Trzeba czekać nawet miesiąc

30 grudnia 2021 | Moje pieniądze | Janina Blikowska

Pani Beata miała problem z wpłatomatem Pekao SA. Urządzenie połknęło gotówkę i się zawiesiło, a więc nie wydało potwierdzenia.

 

Ponieważ „połknietę" pieniądze nie wpłynęły na konto, pani Beata złożyła reklamację. Dostała odpowiedź, że pieniądze bank odda za 30 dni. – Dlaczego tak długo muszę czekać? – pyta. Paweł Jurek, rzecznik Pekao SA, informuje, że zgodnie z ustawą na uznanie reklamacji bank ma maksimum właśnie 30 dni. Czy wszędzie trwa to aż tyle? Monika Drozdowska, manager Zespołu Operacji Międzybankowych w Credit Agricole, twierdzi, że zwrot pieniędzy średnio trwa cztery dni...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12154

Wydanie: 12154

Spis treści

Reklama

Zamów abonament