Firmy badawcze czekają na decyzje nadawców
Reklamodawcy nadal nie dostali audytu badań widowni telewizji po włączeniu do niej odbiorców poza domem.
– Podpisaliśmy jako Gemius porozumienie z CESP dotyczące głównych zasad audytu, który sami zleciliśmy tej organizacji – mówi Marcin Pery, prezes Gemiusa. – Zgodziliśmy się, że będzie on dotyczył samych badań Gemiusa, a nie fuzji danych Gemiusa i Nielsena. Do ustalenia pozostały nam szczegóły, takie jak harmonogram prac i specyficzne procedury, które będą mogły być stosowane...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta