Sztuczna inteligencja wchodzi do sklepów
Polskie firmy pracują nad innowacyjnym rozwiązaniem, które może zrewolucjonizować obsługę przy sklepowej kasie. Ta sama rozpozna kupowany towar, a klient będzie mógł ją obsłużyć głosem.
Już wkrótce w polskich sklepach staną kasy samoobsługowe z nowym interfejsem, wspieranym przez sztuczną inteligencję (AI) – dowiedziała się „Rzeczpospolita". Nowatorskie rozwiązanie przeszło już szereg testów z użytkownikami. Za urządzeniem, które wprowadza automatyczną obsługę klientów w sklepach na nowy poziom stoją rodzime spółki M4B (dostarczające e-kioski do Hebe, Burger Kinga, czy KFC) oraz Symetria UX. Ta druga zaprojektowała oprogramowanie kas, które posiada niedostępne do tej pory funkcje obsługi głosem, rozpoznawania produktów położonych na wadze, czy podziału płatności.
– Celem było zaprojektowanie elastycznego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta