Zakaz reklamy do zmiany?
Zakaz reklamy aptek od dłuższego czasu budzi kontrowersje. Według przedstawicieli części rynku w obecnej formie nie przystaje do realiów.
Obowiązujące obecnie przepisy zakazujące aptekom reklamy powinny zostać zmienione – twierdzą przedstawiciele branży. Argumentują, że dziś za reklamę jest uznawane wszystko, co nie jest prostą informacją o godzinach pracy apteki. W przeszłości prowadziło to do sytuacji, w których aptekarze bali się informowania pacjentów np. o tym, że prowadzą punkt szczepień. A w przyszłości problem będzie narastał, m.in. ze względu na rosnącą rolę aptek w systemie ochrony zdrowia.
O problemach w tym obszarze mówi m.in. DOZ SA, współpracująca z aptekami Dbam o Zdrowie, z których część działa na zasadzie franczyzy. Na początku października firma odeszła ze Związku Pracodawców Aptecznych PharmaNET. Jako jedną z przyczyn podano, że chce mocniej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta