Biznes w naszym kraju coraz chętniej sięga po podcasty
Rodzime firmy dostrzegły potencjał audycji, które budują pozycję i świadomość marki, ale też pomagają w sprzedaży. Tworzą własne programy, by wpisać się w rynkowy trend.
Podcasty to już znacznie więcej niż tylko moda. Na świecie rynek ten wart jest 20,3 mld dol., o blisko jedną trzecią więcej niż jeszcze w 2021 r. Jak wynika z prognoz ResearchAndMarkets, do 2026 r. branża ta będzie rosnąć w tempie 30 proc. rocznie. W samej Europie rynek w tym okresie skoczy o ponad 630 mln dol. (dynamika sięgnie 24 proc. rocznie).
Nad Wisłą według Krajowego Instytutu Mediów już co dziesiąty Polak regularnie stara się słuchać podcastów, a liczba audycji w pierwszym roku pandemii zwiększyła się aż kilkukrotnie.
– Tendencja ta cały czas rośnie. Patrząc na powyższe dane, nietrudno stwierdzić, że przyszłość podcastów rysuje się w świetlanych barwach – komentuje Marta Kwiatkowska, menedżer fintechu Tpay.
Sposób na marketing
Ta działająca na rynku płatności firma jest jedną z wielu w naszym kraju, które dostrzegły biznesowy potencjał internetowych programów audio i wideo. – W rozmowach z ekspertami poruszamy takie tematy jak przyszłość sektora e-commerce, trendy w obszarze fintech czy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta