Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Biznes w naszym kraju coraz chętniej sięga po podcasty

17 października 2022 | Ekonomia i rynek | Michał Duszczyk
źródło: Rzeczpospolita

Rodzime firmy dostrzegły potencjał audycji, które budują pozycję i świadomość marki, ale też pomagają w sprzedaży. Tworzą własne programy, by wpisać się w rynkowy trend.

Podcasty to już znacznie więcej niż tylko moda. Na świecie rynek ten wart jest 20,3 mld dol., o blisko jedną trzecią więcej niż jeszcze w 2021 r. Jak wynika z prognoz ResearchAndMarkets, do 2026 r. branża ta będzie rosnąć w tempie 30 proc. rocznie. W samej Europie rynek w tym okresie skoczy o ponad 630 mln dol. (dynamika sięgnie 24 proc. rocznie).

Nad Wisłą według Krajowego Instytutu Mediów już co dziesiąty Polak regularnie stara się słuchać podcastów, a liczba audycji w pierwszym roku pandemii zwiększyła się aż kilkukrotnie.

– Tendencja ta cały czas rośnie. Patrząc na powyższe dane, nietrudno stwierdzić, że przyszłość podcastów rysuje się w świetlanych barwach – komentuje Marta Kwiatkowska, menedżer fintechu Tpay.

Sposób na marketing

Ta działająca na rynku płatności firma jest jedną z wielu w naszym kraju, które dostrzegły biznesowy potencjał internetowych programów audio i wideo. – W rozmowach z ekspertami poruszamy takie tematy jak przyszłość sektora e-commerce, trendy w obszarze fintech czy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12397

Wydanie: 12397

Spis treści

Reklama

Zamów abonament