Cyfrowa strategia na czas kryzysu
Paradoksalnie kryzys może być dla firm dodatkową motywacją do inwestycji w cyfrowe rozwiązania, które przynoszą wymierne korzyści.
Słowo „cyfryzacja” jest dziś odmieniane przez wszystkie przypadki, zwłaszcza w kontekście inwestycji. To dobry znak, bo wydatki na cyfryzację opłacają się nie tylko w czasach kryzysu. Choć w unijnym indeksie gospodarki cyfrowej i społeczeństwa cyfrowego (DESI) Polska plasuje się na 24. miejscu z 27 państw, to warto zwrócić uwagę, że jest wśród trzech państw, które radykalnie poprawiły swoje wyniki w tegorocznym zestawieniu. Natomiast raport Fundacji Digital Poland oraz Microsoftu plasuje Polskę w środku stawki. Zdaniem autorów publikacji najlepiej pod kątem cyfryzacji wypada sektor publiczny, podczas gdy w sektorze prywatnym wciąż potrzeba bardziej intensywnych działań.
E-podpis
Cyfryzacja biznesu kojarzy się z czymś drogim i wymagającym rewolucji w działaniu firmy. Tymczasem proces ten można rozpocząć bardzo prosto, bez angażowania sztabu informatyków. Na początku warto chociażby sięgnąć po elektroniczny podpis. Szczególnie efektywna jest jego mobilna wersja, uzyskiwana dzięki identyfikacji online....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta