Zintegrowana komunikacja
20 proc. rozwiązań komunikacyjnych działa w chmurze, co oznacza przestrzeń do rozwoju tego rynku.
Dla klienta, który próbuje skontaktować się z firmą, kluczowa jest jej natychmiastowa reakcja. Im szybsza odpowiedź i sprawniejsze rozwiązanie problemu, tym lepsze doświadczenia i większe zadowolenie z obsługi. A jednak: mimo wielu dostępnych rozwiązań do sprawnej komunikacji, sporo pytań od klientów wciąż pozostaje bez odpowiedzi. Podczas pandemii Covid-19 firmy musiały przystosować się do nowych warunków gry. Praca zdalna i dostępne rozwiązania technologiczne przyspieszyły transformację cyfrową na całym świecie. Procesy i zasoby biznesowe masowo trafiały do chmury, z kolei w komunikacji zaczęto wykorzystywać popularne komunikatory. Mimo to, jak podaje Cavell Group i MZA, wciąż zaledwie 20 proc. rozwiązań komunikacyjnych działa w chmurze, co oznacza przestrzeń do dalszego rozwoju tego rynku.
Ten stan będzie się zmieniał. Dziś już wiadomo,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta