Walka z dyskontami nie tylko na ceny żywności
Tanie sklepy to nie tylko Biedronka, Lidl czy Aldi. Konkurencję w produktach do domu, chemii i kosmetykach czy odzieży nakręcają również Pepco, Dealz czy Action.
Pepco ma ok. 700 placówek, Action ok. 200. Do tego jeszcze ponad 300 sklepów ma sieć Dealz, a wszystkie są dla polskich sprzedawców potężnym wyzwaniem. Choć nie są to zazwyczaj gigantyczne placówki, można w nich znaleźć w zasadzie wszystko do domu – akcesoria, naczynia, tekstylia. Również podstawowe linie ubrań, zabawek czy nawet pakowanej żywności, jak słodycze, przekąski, ale również szereg dań gotowych w słoikach, i nie tylko. Dostępna jest w nich także chemia gospodarcza i kosmetyki.
500 mln zł na stałe obniżki
Wszystko oczywiście w cenach reklamowanych jako superpromocje, a na Polaków mało co działa równie mocno jak właśnie okazje. W efekcie w każdym ze sklepów wymienionych sieci widać tłumy klientów. Marki te wchodzą również do centrów handlowych – jak na razie jeszcze nie tych najbardziej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta