Volvo łagodzi swoją ambitną elektrostrategię
Producenci aut ponownie kalibrują swoje ambicje w zakresie elektromobilności. Zrozumieli, że to nie ich plany czy przepisy Unii, ale klienci decydują o tym, jakie modele powinny stać w salonach sprzedaży. A teraz na pewno nie są to elektryki.
Strategia wejścia Volvo w świat elektromobilności należała do najodważniejszych w branży. Björn Annwall, dyrektor handlowy Volvo, obiecał w zeszłym roku, że po 2030 r. szwedzki producent samochodów nie „sprzeda na całym świecie ani jednego samochodu”, który nie będzie w pełni elektryczny. Poza tym już od 2025 roku z oferty miało zniknąć...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta