Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zdaniem autorKI

13 września 2024 | Biznes | Justyna Baszczeska

LL.M. (Bonn)

adwokat w zespole korporacyjnym kancelarii Tomczykowski Tomczykowska

Omówione w tekście przykłady pokazują, że przepisy dotyczące kształtowania umów w obrocie B2B zostały wprowadzone na poziomie unijnym do wielu różnych regulacji, do których przestrzegania (bez potrzeby przeniesienia ich do przepisów krajowych) zobowiązani są przedsiębiorcy. Prawdopodobnie w przyszłości takich przepisów będzie pojawiać jeszcze więcej, co może prowadzić (przynajmniej w niektórych sektorach gospodarki) do stopniowego zbliżenia poziomu ochrony „słabszych” przedsiębiorców zawierających umowy w relacjach B2B do poziomu ochrony konsumentów, ustanowionej dyrektywą 93/13/EWG.

Wydanie: 12975

Wydanie: 12975

Spis treści
Zamów abonament