Dla konsumentów musimy być autentyczni. I to robimy
Jako jeden z liderów branży czujemy się zobowiązani do wyznaczania standardów i podejmowania ambitnych zobowiązań. Naszym nadrzędnym celem jest osiągnięcie zerowej emisji netto w całym łańcuchu dostaw do 2040 roku – mówi Dagmara Piasecka-Ramos, prezes PepsiCo w Polsce.
Jak się zmieniają konsumenci? Jak te zmiany najbardziej wpływają na strategię PepsiCo w Polsce?
Trendy konsumenckie w Polsce odzwierciedlają globalne zmiany w preferencjach zakupowych. Od kilku lat obserwujemy rosnącą popularność napojów bezcukrowych oraz przekąsek o obniżonej zawartości soli i tłuszczu. Prognozy wskazują, że w najbliższych latach tego rodzaju produkty staną się wyborem coraz większej liczby Polaków, dlatego dostosowujemy nasze portfolio marek, aby każdy konsument mógł znaleźć coś dla siebie.
Jednym z kluczowych czynników kształtujących rynek jest wejście na niego pokolenia Z. To właśnie zetki stają się dla nas istotną grupą odbiorców, która jednak znacząco różni się od swoich poprzedników, milenialsów i przedstawicieli pokolenia X. Dla nich zakupy – także spożywcze – to przede wszystkim proces cyfrowy, w którym kluczową rolę odgrywa personalizacja. Oczekują od marek autentyczności, transparentności oraz pełnej informacji o pochodzeniu i sposobie produkcji zarówno samych produktów, jak i ich opakowań. Co więcej, spełnianie tych oczekiwań nie jest dla nich jedynie wartością dodaną – to warunek, który determinuje decyzje zakupowe. W odpowiedzi na te zmieniające się potrzeby dzielimy się wiedzą i pokazujemy nasze działania. A mamy czym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
