Największy złodziej czasu po nowemu
Systemy służące automatyzacji i technologie AI mogą znacząco usprawnić działanie biznesu.
Co Polacy robią w pracy? To znaczy, na jakie czynności poświęcają najwięcej czasu? Okazuje się, że największy odsetek (94 proc.) zajmuje się rutynowo zarządzaniem e-mailami i komunikacją online. Co dziesiątemu te czynności zabierają w tygodniu aż 10 godzin – wynika z najnowszych badań SW Research, które „Rzeczpospolita” publikuje jako pierwsza.
Sztuczna inteligencja ma potencjał, by odmienić „kolejny dzień w biurze”. Tylko czy i kto tego chce?
Work-life balance
Przedsiębiorcy w Polsce tracą czas na rutynowe zadania. Powtarzalne zajęcia, jak właśnie zarządzanie e-mailami, czy też obsługa klienta, pochłaniają cenne godziny, które mogłyby zostać spożytkowane na rozwój biznesu. Wedle SW Research aż 47 proc. osób pracujących w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw deklaruje, że wspomniana obsługa klienta zajmuje im przeszło 6 godzin w tygodniu. Najbardziej uciążliwym rutynowym obowiązkiem – zdaniem ankietowanych (27 proc.) – okazuje się jednak zarządzanie finansami. Efekt? Badania, wykonane na zlecenie HP Inc Polska, pokazują, że blisko co drugi przedsiębiorca pracuje więcej niż standardowy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
