Wojna celna
Polityka protekcjonistyczna USA po zwycięstwie Trumpa wymusza na firmach globalnych, w tym polskich, konieczność przemyślenia strategii wejścia na rynek amerykański, inwestowania w lokalne zakłady i rozwijania relacji regionalnych.
Wyzwania są duże, ale odpowiednie przygotowanie, elastyczność i innowacyjność mogą zapewnić trwałą konkurencyjność i odporność na globalne turbulencje. Firmy, które potrafią elastycznie zarządzać ryzykiem, inwestować w technologie i relacje regionalne, zyskać mogą przewagę konkurencyjną na rynku amerykańskim i globalnym. Jednakże aby odnieść sukces, konieczna jest głęboka analiza, strategiczne planowanie oraz współpraca z partnerami, którzy rozumieją złożoność nowej rzeczywistości...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)