Informatyczny sposób na lawinę telefonów
TECHNIKA
Telekomunikacyjno-komputerowe docieranie do klientów
Informatyczny sposób na lawinę telefonów
W Europie, także w Polsce, rośnie popularność "Call Centers", systemów, które łącząc możliwości techniki telekomunikacyjnej i komputerowej pozwalają obsługiwać dużą, czasami ogromną, liczbę połączeń telefonicznych. Centra takie obsługują więc i nfolinie, mogą prowadzić telemarketing, zapewniają firmom ciągły kontakt z klientami.
Według niedawnych badań rynkowych Dataquest (firmy należącej do Gartner Group) największy udział w europejskim rynku dużych systemów Call Center ma...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta