oraz bardziej sztuczne
ywawsamochodach -- o 25 proc. lżej, o 30 proc. taniej
oraz bardziej sztuczne
e np. elementy silnika, nazne naprężenia i podwyż-
rę. ianym silniku Porsche, 6-nostce typu boxer, o modwa bliźniacze kolektory, mór spalania dostaje się
owo-powietrzna. Kolektozodmiany nylonu o nay z nich waży 1, 4 kg, czyli niż kolektory produkowaaluminium. Przymocowa-
nio do silnika, a więc mudrgania i temperaturę siępni C. Ujęcie powietrza atomiast z termoplastyczktóry jest równie elastyczomiast w przeciwieństwie atwo poddaje się recyklinej inni producenci skonrzyw takie detale silnika, e (Mercedes) oraz pokry-
MW) , które również muwysoką temperaturę, drganie oleju.
próby rodukcja
wykorzystuje się bynajgo, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta