Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kosmetyk z dostawą do domu

17 marca 1998 | Raporty | AB AS

MARKETING BEZPOŚREDNI: Liczy się fachowość sprzedawców

Kosmetyk z dostawą do domu

Na rynku kosmetyków bardziej niż w handlu innymi artykułami liczy się umiejętność sprzedaży i fachowość sprzedawców. Pierwsze pokazały to w Polsce światowe firmy stosujące marketing bezpośredni: Oriflame, Amway i Avon. Zaoferowały one Polkom nie tylko rzadko spotykaną u sprzedawców w sklepach detalicznych wiedzę o kosmetykach, ale też - co nadal jest rzadkością - możliwość zwrotu produktu, który nie spełnia oczekiwań klienta.

- Gdy kobieta przechodzi obok perfumerii, to często nawet nie wie, że może być tam kosmetyk, którego potrzebuje. Przy sprzedaży bezpośredniej, gdy inicjatywa zawarcia transakcji wychodzi od sprzedającego, to on kreuje potrzeby konsumenta - mówi Tomasz Muras, dyrektor ds. sprzedaży w Avon Cosmetics Polska.

Prawo do zwrotu

Kupując kosmetyki znanych firm sprzedaży bezpośredniej konsument może również zwrócić produkt, który nie spełnił jego oczekiwań. Nawet wówczas, jeśli kosmetyk został częściowo zużyty. Nieograniczoną czasowo gwarancję satysfakcji, czyli możliwość oddania towaru, który się nie spodobał,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1337

Spis treści

Notowania

Zamów abonament