Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Próbuje pomóc

16 października 1998 | Moje Pieniądze | EW

1000 osób rocznie skarży się na firmy ubezpieczeniowe

Próbuje pomóc

-- Działamy na zasadzie arbitrażu, postępowania mediacyjnego -- wyjaśnia Stanisław Rogowski, od listopada 1995 roku pełniący funkcję rzecznika ubezpieczonych. -- Jesteśmy urzędem niezależnym, a nie decyzyjnym.

W jaki sposób rzecznik może pomóc klientom firm ubezpieczeniowych, którzy przysyłają do niego skargi na swoich ubezpieczycieli? Jeżeli do listu nie ma dołączonych dokumentów, rzecznik prosi firmę ubezpieczeniową o bliższe wyjaśnienia. Gdy klient przyśle odpowiednie dokumenty rzecznikowi, ten może praktycznie od razu ustosunkować się do konkretnej sprawy. Po ocenie dokumentów albo informuje...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1519

Spis treści
Zamów abonament