Bankomat i telefon zamiast oddziału
Banki korporacyjne otwierają drzwi dla klientów detalicznych
Bankomat i telefon zamiast oddziału
Klienci obu banków mogą korzystać z bezpłatnego połączenia telefonicznego, gdzie za pośrednictwem automatu lub "żywego" operatora mogą dokonywać wszystkich transakcji. Zarówno Citibank jak i "handlobank" kierują swoją ofertę do osób, które nie boją się zautomatyzowanego kontaktu z bankiem. Takimi osobami są najczęściej ludzie młodzi, zapracowani, nie mających czasu na chodzenie do banku i preferujący korzystanie z nowoczesnych produktów od tradycyjnego bankowego okienka w zatłoczonej sali operacyjnej.
W odróżnieniu od Citibanku "handlobank" kieruje swoją...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta