Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Informacje

14 listopada 1998 | Ekonomia | NS

Informacje

Holenderski koncern sklepów Ahold nie widzi podstaw do zmiany strategii w Polsce pomimo spadku koniunktury. Oczekiwania koncernu na rok 1999 są optymistyczne. W 1999 r. koncern otworzy 5 kolejnych hipermarketów w Radomiu, Kielcach, Tarnowie, Bielsku i Jeleniej Górze, a łączna liczba sklepów ulegnie zwiększeniu z obecnych 90 o kolejne 50, twierdzi Jan De Bruyn prezes Ahold & Allkauf w Polsce. Dzięki dokonanym inwestycjom w Polsce, których wartości koncern nie chciał ujawnić, obroty Aholdu ulegną zwiększeniu w 1999 r. do ponad 5000 mln NGL, czyli poziomu obrotów Aholdu w Czechach (122 sklepy) . Wciągu dwóch lat Ahold podwoił obroty i trzykrotnie zwiększył liczbę sklepów, na koniec 1997 r. Ahold miał w Polsce 53 sklepy przynoszące obroty ok. 222 mln NGL. Strategia Aholdu jest inna niż konkurentów z Niemiec czy Francji. "Chcemy być blisko klienta i dlatego stawiamy nie na hipermarkety, ale na nieco mniejsze sklepy o powierzchni 5-6...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1544

«
  • listopad
  • 1998
»
PnWtŚrCzPtSbNd
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      
Spis treści
Zamów abonament