Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zdobyć 10 proc. rynku

17 lutego 1999 | Ekonomia | JK AS

Kampania reklamowa rozpoczęta

Zdobyć 10 proc. rynku

We wtorek oficjalnie rozpoczęła się kampania reklamowa funduszy emerytalnych. Na konferencjach prasowych zaprezentowały się dwa fundusze -- Powszechne Towarzystwo Funduszy Emerytalnych BIG Banku Gdańskiego oraz PTE Powszechnego Banku Kredytowego. Każde z tych towarzystw planuje zdobycie do 10 proc. rynku. Według wstępnych szacunków, wszystkie fundusze emerytalne wydadzą na kampanie reklamowe około 100 mln USD.

Według Piotra Kowalczewskiego, prezesa zarządu PTE BIG Banku Gdańskiego Otwarty Fundusz Emerytalny Ego rozpocznie działalność akwizycyjną 1 marca. -- Przeszkoliliśmy już teraz kilkanaście tysięcy akwizytorów -- powiedział...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1624

Spis treści
Zamów abonament