Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Niezadowoleni są najcenniejsi

17 lutego 1999 | Ekonomia | WG

BANKI

Zarządzanie obsługą klienta

Niezadowoleni są najcenniejsi

Aby odnieść sukces rynkowy, bank musi wsłuchiwać się w opinie swoich klientów i zaspokajać ich potrzeby, a nawet starać się przekroczyć ich oczekiwania -- twierdzą uczestnicy rozpoczętego we wtorek w Warszawie seminarium organizowanego przez Euro Forum. Jakość o bsługi klientów jest istotnym elementem w walce konkurencyjnej banków, dlatego konieczne jest nieustające jej monitorowanie i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1624

Spis treści
Zamów abonament