Zdobyć 10 proc. rynku
Kampania reklamowa rozpoczęta
Zdobyć 10 proc. rynku
/teksty/ubezpieczenia_990217/ubezpieczenia_a_2-1.F.gif">
We wtorek oficjalnie rozpoczęła się kampania reklamowa funduszy emerytalnych. Na konferencjach prasowych zaprezentowały się dwa fundusze - Powszechne Towarzystwo Funduszy Emerytalnych BIG Banku Gdańskiego oraz PTE Powszechnego Banku Kredytowego. Każde z tych towarzystw planuje zdobycie do 10 proc. rynku. Według wstępnych szacunków, wszystkie fundusze emerytalne wydadzą na kampanie reklamowe około 100 mln USD.
Według Piotra Kowalczewskiego, prezesa zarządu PTE BIG Banku Gdańskiego Otwarty Fundusz Emerytalny Ego rozpocznie działalność akwizycyjną 1 marca. -...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta