Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Autentyczność lub pastisz

24 sierpnia 1999 | Kultura | JR

TEATR

2500 spektakli na festiwalu w Edynburgu

Autentyczność lub pastisz

Z dwóch i pół tysiąca spektakli teatralnych, operowych, musicalowych, tanecznych i estradowych, które przez trzy tygodnie można obejrzeć na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu w Edynburgu w jego obu nurtach - oficjalnym i obrzeży (tzw. Fringe) - tysiąc pięćset można sobie spokojnie darować. Pozostaje jeszcze tysiąc godnych uwagi, z czego pięćset jest bardzo dobrych, a sto znakomitych. Problem w tym, jak z tak bogatej oferty wybrać te właściwe.

Tomek Borkowy, dyrektor artystyczny edynburskiego Hill Street Theatre, który wraz z żoną Laurą Mackenzie Stuart od wielu lat współorganizuje festiwal w prezentacjach jego niezależnego nurtu, nie zna niezawodnej recepty. Polecił mi kilka przedstawień granych w jego teatrze, kilka...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1785

Spis treści

Plus Minus

Listy

Zamów abonament