Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zagraniczne marki na polski rynek

25 września 1999 | Ekonomia | AB

HANDEL

Inwestycje DT Centrum

Zagraniczne marki na polski rynek

Do końca tego roku francuska Celio, największy producent weekendowej odzieży męskiej we Francji, zamierza otworzyć w Polsce sześć swoich sklepów. Celio jest jedną z firm, które na zasadach franszyzy wprowadza do nas spółka Ultimate Fashion należąca do DT Centrum SA.

Choć pierwszy ze sklepów Celio zostanie otwarty w galerii handlowej warszawskiego centrum Targówek, kolejne będą już otwierane w należących do spółki DT Centrum SA, wyremontowanych domach...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1813

«
  • wrzesień
  • 1999
»
PnWtŚrCzPtSbNd
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
Spis treści
Zamów abonament