Zagraniczne marki na polski rynek
Inwestycje DT Centrum
Zagraniczne marki na polski rynek
Do końca tego roku francuska Celio, największy producent weekendowej odzieży męskiej we Francji, zamierza otworzyć w Polsce sześć swoich sklepów. Celio jest jedną z firm, które na zasadach franszyzy wprowadza do nas spółka Ultimate Fashion należąca do DT Centrum SA.
Choć pierwszy ze sklepów Celio zostanie otwarty w galerii handlowej warszawskiego centrum Targówek, kolejne będą już otwierane w należących do spółki DT Centrum SA, wyremontowanych domach...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta