Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rema 1000 walczy o sklepy

08 listopada 1999 | Ekonomia | AB

HANDEL

Problemy z franszyzą

Rema 1000 walczy o sklepy

W ogłoszeniach prasowych spółka Rema 1000 Poland informuje, że dwa z warszawskich supermarketów działają i używają znaku towarowego Rema 1000 bez jej zgody. Przed kilkoma tygodniami firmy prowadzące oba sklepy zostały odsprzedane bez porozumienia z Remą 1000 Poland. Zdaniem spółki, było to naruszenie umowy franszyzowej.

- Ktoś bezprawnie okupuje nasze sklepy, a my musimy udowadniać, że mamy rację - oburza się Robert Szewczyk, dyrektor marketingu i promocji Remy 1000 Poland. Działająca od 6 lat w Polsce spółka prowadzi na zasadach franszyzy sieć 70 osiedlowych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1849

Spis treści
Zamów abonament