Rema 1000 walczy o sklepy
Problemy z franszyzą
Rema 1000 walczy o sklepy
W ogłoszeniach prasowych spółka Rema 1000 Poland informuje, że dwa z warszawskich supermarketów działają i używają znaku towarowego Rema 1000 bez jej zgody. Przed kilkoma tygodniami firmy prowadzące oba sklepy zostały odsprzedane bez porozumienia z Remą 1000 Poland. Zdaniem spółki, było to naruszenie umowy franszyzowej.
- Ktoś bezprawnie okupuje nasze sklepy, a my musimy udowadniać, że mamy rację - oburza się Robert Szewczyk, dyrektor marketingu i promocji Remy 1000 Poland. Działająca od 6 lat w Polsce spółka prowadzi na zasadach franszyzy sieć 70 osiedlowych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta