Dobrze widziany przez konsumentów
Rosną wydatki na sponsoring
Dobrze widziany przez konsumentów
Ponad 85 proc. Polaków rozumie słowo "sponsoring", a ponad 80 proc. jest przekonanych o jego społecznej użyteczności - wynika z badań na temat skuteczności tej formy promocji, przeprowadzonych przez Instytut ARC Rynek i Opinia.
Ponad połowa Polaków korzystniej ocenia firmy podejmujące działania sponsoringowe od takich, które sponsoringu nie stosują. Jednak jego bezpośredni wpływ na zakup produktów czy usług nie jest już tak jednoznaczny: 35,2 proc. badanych przyznaje, że chętniej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta