Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dobrze widziany przez konsumentów

06 grudnia 1999 | Ekonomia | PA

PROMOCJA

Rosną wydatki na sponsoring

Dobrze widziany przez konsumentów

Ponad 85 proc. Polaków rozumie słowo "sponsoring", a ponad 80 proc. jest przekonanych o jego społecznej użyteczności - wynika z badań na temat skuteczności tej formy promocji, przeprowadzonych przez Instytut ARC Rynek i Opinia.

Ponad połowa Polaków korzystniej ocenia firmy podejmujące działania sponsoringowe od takich, które sponsoringu nie stosują. Jednak jego bezpośredni wpływ na zakup produktów czy usług nie jest już tak jednoznaczny: 35,2 proc. badanych przyznaje, że chętniej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1872

Spis treści
Zamów abonament