Komentarze studentów do przypadku Web-Site story
- MARCIN KOSTRZEWA : Akademia Ekonomiczna im. K. Adamieckiego w Katowicach
- PRZEMYSŁAW MALICKI : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
- ZBIGNIEW KOŚCIÓŁEK : Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University w Nowym Sączu
- WITOLD NATURSKI : Akademia Ekonomiczna w Katowicach
- MARIUSZ KOWALEWSKI : Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Akcjonariusze są wszędzie
MARCIN KOSTRZEWA
Akademia Ekonomiczna im. K. Adamieckiego w Katowicach
Biorąc pod uwagę obecne trendy w gospodarce światowej TradeRite musi się skupić na grupie jednodniowych akcjonariuszy. Jest to rosnący rynek, na którym firma posiada silną pozycję - programy sprzedawane klientom z tej grupy stanowią 60 proc. udziaów w zyskach.
Sygnały otrzymywane od klientów powinny skłonić Rachel Soltanoff do skoncentrowania wysiłków na otwarciu własnej witryny online. Takie rozwiązanie jest korzystniejsze od dzierżawy stron WWW. Własna witryna ułatwi kreowanie wizerunku firmy jako profesjonalisty, wyspecjalizowanego w obsłudze jednodniowych akcjonariuszy. To pozwoli łatwiej pozyskać zaufanie nowych klientów,którzy chętniej będą kupowali sprawdzone w praktyce programy uznanego w branży producenta. Witryna stanowić będzie znakomity punkt
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta