Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Szturm na polski rynek

03 września 1994 | Kraj | PR

"Naj" i "Pani domu"

Szturm na polski rynek

Prawdziwie przebojowo wchodzą na polski rynek pism kobiecych dwa kolorowe tygodniki: "Naj" (1 mln nakładu) i "Pani domu" (1, 5 miliona) . Są one własnością niemieckich koncernów prasowych. Pisma sprzedawane są po cenach promocyjnych: 3, 5 tysiąca złotych i 3 tysiące złotych. Konkurencyjni wydawcy są zaniepokojeni. Przestrzegają przed ekspansją kapitału obcego i oskrażają wydawców "Naj" i "Pani domu" o stosowanie cen dumpingowych.

"Naj": nie dumping lecz promocja

Wydawcą tygodnika "Naj" jest w 100 procentach niemiecka spółka "Gruner und Jahr". Pismo ma 32 strony. Nakład wynosi ok. 1 milona egzemplarzy i już w drugim dniu sprzedaży trudno było kupić pismo w kioskach. Cena 3, 5 tysiąca złotych za...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 261

Spis treści
Zamów abonament