Szturm na polski rynek
"Naj" i "Pani domu"
Szturm na polski rynek
Prawdziwie przebojowo wchodzą na polski rynek pism kobiecych dwa kolorowe tygodniki: "Naj" (1 mln nakładu) i "Pani domu" (1, 5 miliona) . Są one własnością niemieckich koncernów prasowych. Pisma sprzedawane są po cenach promocyjnych: 3, 5 tysiąca złotych i 3 tysiące złotych. Konkurencyjni wydawcy są zaniepokojeni. Przestrzegają przed ekspansją kapitału obcego i oskrażają wydawców "Naj" i "Pani domu" o stosowanie cen dumpingowych.
"Naj": nie dumping lecz promocja
Wydawcą tygodnika "Naj" jest w 100 procentach niemiecka spółka "Gruner und Jahr". Pismo ma 32 strony. Nakład wynosi ok. 1 milona egzemplarzy i już w drugim dniu sprzedaży trudno było kupić pismo w kioskach. Cena 3, 5 tysiąca złotych za...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)